nordicfeel.se

Eftersom det inte blev en kväll i tvättstugan fick Micke släppa av mig vid tobaksaffären när han åkte till träningen =o) Jag beställde en parfym från nordicfeel.se förra veckan.
Blev först lite nervös över paketets storlek, men tänkte att det är nog bara för att flaskan inte ska gå sönder. Sedan när jag kommer hem och öppnar kartongen så ligger där en faktura överst, en faktura som säger att jag beställt en Hugo Boss herrparfym. Jag känner direkt nervositet, och sliter snabbt upp allt papper. Jag blev genast lugnare när jag såg rätt parfym. Såg sedan att faktura var ställd till någon annan, så det är ju antagligen någon som haft lite bråttom vid packningen av varorna =o) hihi
Annars är jag nöjd med nordicfeel.se. Otroligt billigt och otroligt snabb leverans !



Britney Spears - Midnight fantasy.
(100ml, 299:-)



Nu ska jag ställa mig i köket och laga mat. Micke kommer snart hem från träningen och är nog vrålhungrig =o)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0