Full pott

Jag var till Apoteket Hjärtat i torsdags, för att införskaffa stödstrumpor.

Och jag blev glatt överraskad under mitt besök där.
Deras service får <3 <3 <3 <3 <3 av fem möjliga !

Jag stod och kikade på stödstrumpor när det kommer fram en tjej och frågar om jag vill ha hjälp. Jag tackar ja, och förklarar att jag inte riktigt vet vilken storlek jag behöver.
Hon frågar om jag står mycket, och jag svarar att jag är gravid och sitter ner väldigt mycket på jobbet vilket gör att mina fötter har börjat svullna.
Då frågar hon om jag har mätt mina ben, vilket jag inte hade. Hon ber mig att gå och sätta mig så skulle hon komma och mäta. Hon kommer gåendes med ett måttband i högsta hugg och jag skyndar mig att ta av mig min stövel. Hon säger till mig att sätta mig ner så ska hon hjälpa mig. Hon tar mått på benen och konstaterar att jag behöver storlek 40-41. Hon frågar vilken färg jag önskar och går sedan bort och hämtar ett par.
Hon var otroligt rar och hjälpsam ! Jag behövde sedan bara promenera bort till kassan, betala och gå ut. Skönt när det går så smidigt !

Så behöver jag till ett apotek igen, så är det dit jag kommer gå !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0