Gästbloggande.

Förvisso så står mitt namn med i bloggen men jag får nog anses som en gästbloggare, i vart fall är jag nybörjare.

Marie står i skrivande stund och diskar, vårt besök Niina ligger i soffan å slafar. Det blev en LÅNG fredag för oss alla.

Marie va på shoppingrunda och sen va hon på Ladies Night med Niina.
Jag jobbade å sen åkte jag i snöovädret till Oskarshamn där det skulle jagas efter ett rött nystan(Spela bandy).
Det är något märkligt med väder och detta Land.
Ena stunden snöar det snöbollar nästa stund är det monsunregn.
Hur det gick i match kan vi låta va osagt. Men det finns en tendens att siffrorna drar iväg i vattenpolo.

Men efter allas våra aktiviteter eller som damerna säkert tycker "kulturella" upplevelse så avslutades kvällen med kortspel från 00:45 till 02:45.


Idag skall damerna tydligen spä på sin kulturella upplevelser av denna helg med att besöka Tändsticksmuseét.
Jag själv ska kolla på hockey.


Vi får se om vi blir något klokare efter dagen.



//Micke



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0