Nu är det bokat !

Jag och Niina har pratat länge om att vi vill gå på Ladies night.
Och när vi väl bestämt att vi skulle boka biljetter till showen här i Jönköping så fanns inga biljetter.
Jag kollade i flera dagar, och tillslut ringde jag till Ticnet som efter 25minuters väntetid informerade att det endast fanns spridda platser kvar.
Micke sa häromdagen att man kan ju fortsätta kolla för det finns ju folk som kanske bokat men sedan ångrar sina biljetter. Så för en liten stund sedan fick älsklingen för sig att kolla status på Ticnet och mycket riktigt - Det fanns biljetter !!
Så jag skyndade mig att boka och betala två biljetter. Jag ringde till Niina och skrek av glädje ! Så nu äntligen är det klart - Den 19november ska vi på Ladies night på Kinnarps arena =o)
Vilken underbar söndag !

Tack älsklingen ;o)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0