Rörelser

Jag har fått frågan från många, länge, om jag känner bebis i magen.
Hela tiden har jag svarat nej, och funderat på vad jag är för en mor som inte känner sitt barn ;o)
hihi Men sedan har jag tänkt att det är som med allting annat, allt är olika för alla !

MEN, jag tror att jag kände av bebis för första gången i lördags !!
Det känns lite som "bubblor" i magen.. En konstig känsla att försöka beskriva =o)
Nu tycker jag att jag känner av bebis lite då och då, helt galet att det ligger en liten där inne.
Ett litet liv, som bara växer och växer.



Kommentarer
Postat av: Rijo

Klart det är fisken där inne som busar med dig. Det känns bubbligt, eller snärtigt eller som om nån drar med fingret på insidan magen.... =) Svårt att hajja?? Men så skulle jag beskriva det. Åhh. Jag vill va gravid igen! (men inte ha fler barn....) Kram, verkar som vi kanske ses till helgen?

2010-10-04 @ 21:59:46
URL: http://rijo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0