Doft av nybakat

Har precis tagit ut bullarna ur ugnen !
hihi Kom på nu när jag hade skrivit klart meningen att det blev lite lustigt ;o)

Det doftar helt ljuvligt här hemma !





Dom ser lite små ut, men då får man äta fler ;o)
Sa till mamma förut att vi ska ha dom med till Ullared på lördag, men nu vet jag inte om det finns några kvar tills dess hihi
Men jag ska vänta tills älsklingen kommer hem från träningen, så vi kan smaka på dom tillsammans. Kanske blir det ett glas kall mjölk till också =o)



Kommentarer
Postat av: mammz

Smaskens, spara iaf en så vi kan få dela å smaka på dom.....

2010-10-01 @ 08:12:20
Postat av: Rijo

Så synd att jag inte är i Ullared på lördag då... =(. Utan hemma, med vänner och käkar mat och förebereder för 3-årskalas på söndagen! =))

2010-10-03 @ 20:44:03
URL: http://rijo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0