En början

Direkt när Micke kom hem från jobbet åkte vi iväg till Babyproffsen för att kika lite på barnvagnar. Jag kände att jag behövde kolla, känna och provköra lite olika varianter innan vi börjar kolla på allvar. Det kändes bra att prata med en kvinna som kunde prata om för- och nackdelar och även ge tips på vad man kan tänka på när man ska köpa barnvagn.
Vi fick med oss några kataloger hem, så vi kan fortsätta kika. Och på torsdag nästa vecka så har dom extraöppet med specialerbjudanden, så då tänkte vi bege oss dit igen och se vad dom har för spännande =o)
Beställer man en helt ny vagn är det mellan 10-12 veckors leverans, så snart kan det vara bra att besluta sig vad vi vill ha !

Är ju inte bara barnvagn vi behöver kika på, men vi börjar i ena änden så får vi se vart allt slutar =o)


Älsklingen tog sedan med mig till IKEA och bjöd på middag hihi
Naturligtvis så var jag tvungen att köpa med mig lite ljus hem !


Nu är det dags för Idol !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0