Fullspäckat

Helgen gick i en rasande fart, och det känns som om vi hann med ganska mycket ! Men som alltid när man åker hem så önskar man att man hann med mer.

När vi kom fram i fredags blev vi bjudna på god mat hos mor&far. Sedan följde jag med mamma och Louise på ett litet besök till mormor&morfar. Alltid lika mysigt att träffa dom =o) Mormor håller på och städar, så hon har massa saker som hon gärna vill blir av med. Tyvärr så kan man ju inte ta emot allt,då man inte hur mycket plats som helst hemma i lägenheten.
Kvällen rundades av med spel med Sofie, Micke, mamma och pappa innan sängen ropade.

I lördags var Micke hurtig och begav sig ut på en joggingtur på morgonkvisten. Sedan tog vi en tripp till Örebro med systrarna Petri =o) Hann att fynda lite innan vi åkte hem till Louise samling. Klockan 16 gick startsignalen på Kilsta och matchen mellan Rävåsen och Kristinehamn. 9-0 blev slutresultatet. Efter matchen åkte vi hem och mor&far startade grillen. Sofie och jag dukade och gjorde en otroligt fin sallad =o) Storebror, Anna-Karin och Saga gjorde oss sällskap. Anna-Karin hade gjort en förstaklassig efterrätt =o)

Söndagen gick i ett den också =o) Micke åkte till Nora och träffade sin kompis Wille. Jag färgade håret på Louise. Tydligen var jag så duktig sist att jag fick äran att göra det igen ;o)
Sedan kom Niina och hämtade mig, och vi åkte till Som hemma och tog en lång fika =o) Så mysigt att träffa henne igen ! Efter en stund kom Micke och vi åkte alla tre, ja Niina var ju tvungen att testkörs våran nya bil, till Elgiganten. Micke och jag har pratat om att köpa ett Wii hur länge som helst, så igår slog vi till =o)
Jag och Micke styrde sedan mot min farbror med familj för att säga hej. Vi hade även lite tur att farmor kom efter en liten stund. Trevligt att sitta ner och prata lite över en fika.
En middag hos mor&far och sedan var det bara att köra alla milen hem.


Den här veckan började inte så bra, nu ligger jag på soffan och tar igen mig. Längtar efter att älsklingen ska komma hem från jobbet.



Kommentarer
Postat av: A-K

"första klassig", jo ja tackar ja ! :)

Saknar er redan, vi får komma upp, eller ner? O hälsa på snart...KRAMKRAM

2010-09-06 @ 14:58:10
Postat av: Rijo

Som sagt, så jäkla kul o se er!!!

2010-09-07 @ 18:39:59
URL: http://rijo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0