Marknad mm

Har varit en sväng till Västra torget, och deras lördagsmarknad.
Mysigt att strosa runt och kika på godsakerna. Mycket folk var det också.
Fyndade lite blommor, så jag ska snart ta och pyssla lite här hemma.

Efter det blev det en tur till ICA och på vägen hem stannade vi till på Shellmacken. Av någon anledning så älskar, eller hatar, fåglarna här i Småland Renault. För det är ofta mycket, och då menar jag mycket, fågelbajs på bilen. Och då det inte är bra för lacken så måste vi ju ta bort det ;o)


 
   


Och naturligtvis var jag inte sen på att hjälpa till !


Nu ska jag slå älsklingen på bowling, på Wii =o) Sedan ska jag städa lite.
Puss !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0