Party

Dagen idag har varit allt annat än bra.
Det började med illamående som inte ville gå över, trots tablett och lite extra sömn.
Gick iväg till jobbet trots detta, 1,5timma snare än vanligt.
Efter jobbet gick jag ner på stan, och inser när jag ska betala att jag glömt min plånbok hemma - misstag nummer ett.
Bara att börja promenera hemåt.
Väl hemma, efter 15min promenad, inser jag dagens andra misstag - jag har inte fått med mig nyckeln hem till lägenheten.
Tur att man har sambo, Micke kom precis hem från jobbet och jag kunde återse både plånbok och nycklar !

Kvällen avrundades med ett mysigt ljusparty hemma hos Karro !
Några kronor fattigare, men om ett par veckor anländer lite doftljus =o)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0