Sur surare surast

Jag har alltid tyckt om surt godis, men nu för tiden blir jag sugen på det i tid och otid =o)
hihi Har hänt att Micke fått köra en extra runda med bilen för att jag ska få tag på mitt älskade godis !
Kan det bero på graviditeten ? ;o)

I söndags stannade jag på ICA innan jag åkte hem, och efter ett samtal med älsklingen så stod snask på inköpslistan. När jag kom hem och Micke häller upp nästa 1kg godis i en skål ser han något som jag inte tänkte på i affären, att nästan allt godis var sura bitar ! Tänk att man vid 24-års ålder fortfarande inte lärt sig att man INTE ska inhandla godsaker när man är hungrig hihi Det ska noteras att Micke är inte riktigt lika förtjust i surt som jag, men han konstaterade snabbt att det nog var lika bra - för nu behövde han inte äta lite mycket !
Nackdelen med att äta surt är ju att munnen blir helt förstörd, så det tar ett tag att äta upp allt. Så idag 4dagar senare sitter jag och rensar det sista i godisskålen. Tur att det är fredag imorgon = snask står åter på inköpslistan =o)

Jag ska strax börja med maten. Micke tränar sent och önskar ha maten klar när han kommer hem, och vilken sambo vore jag om jag inte kunde fixa det ;p
Hoppas bara att jag också är hungrig då ! hihi




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0