Tacomys

Igår kväll bjöd vi Mickes mamma och hans bror med familj på tacos när dom kom till oss.
Mickes brors fru Lena och även Mickes mamma hade varit till salongen där jag gör mina naglar, och fixat sina naglar innan dom kom till oss. Jag har pratat mycket gott om det stället till alla ! Jag är verkligen supernöjd varje gång jag går därifrån, vilket även Lena och Mickes mamma verkade vara =o)
Sedan blev det soffhäng och en hel del Wii-spelande resten av kvällen ! Mickes brorson Alexander och jag spelade bowling. Fanns så man kunde välja 100käglor istället för 10, och det känns ju bra mycket roligare att få ner 99käglor än 9 ;p


Vi tog en lång frukost imorse, vilket var precis vad jag behövde ! Så skönt att sitta ner i lugn och ro, äta god frukost med trevligt sällskap.
Sedan blev det en tur till A6 för lite shopping =o)
Micke och jag har länge kikat på ett avlastningsbord på IKEA och när vi var där häromdagen så såg vi att det var nedsatt med flera hundra kronor, så vi beslutade att nu när vi har bärhjälp så passar vi på att köpa det ! Jag ska ju helst inte bära allt för tungt just nu, och det är väl bäst att lyssna på dom rekommendationerna ;p

Nu står älsklingen och monterar bordet, jag ligger i soffan med datorn och en skål ostbågar i knäet =o)
Lägger upp en bild på hur det hela slutar !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0