fortsatt firande

Tack så mycket för alla gratulationer !

Jag har haft en jättebra födelsedag =o)


Innan jobbet hämtade jag tårtan som jag beställde häromdagen.
Tror att den rosa prinsesstårtan var uppskattad av dom flesta ;o)



Jag fick denna fina blomma av mina arbetskamrater.
Tack !




När Älsklingen kom hem från jobbet hade han med sin denna fantastiska bukett med blommor till mig !
Otroligt fina !



Kvällen har vi sedan spenderat tillsammans med
Mickes syster Johanna och Kalle & Amanda.
Mysigt att dom ville komma hit på lite kaffe och tårta =o)


Snart är det dags för sängen,
imorgon ska vi till barnmorskan !


Puss&Kram från en otroligt lycklig 25-åring.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0