Melodifestivalen del2

Ikväll blev det en tripp till ICA Maxi för att inhandla godsaker,
sedan hem till Kalle & Amanda för att kika på Melodifestivalen !


Vi spelade sedan ett sällskapsspel som heter "Virrvarr".
Ett riktigt roligt spel !
Här gäller det att ha ett bra minne, så jag skulle behöva spela detta fler gånger för att träna upp mitt ;o)

Sedan blev det två omgångar fyrmanswhist, tjejerna mot killarna.
Tjejerna tog hem vinsten båda gångerna =o)


Nu är vi hemma igen,
och snart ska vi nog sova.
Imorgon är det söndag,
och som det ser ut nu så blir vi nog hemma hela dagen =o)
Om inte bebis väljer att titta ut snart,
så blir kommande vecka min sista vecka på jobbet innan jag går hem !


Kram och godnatt !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0