Tisdag

Dagen hittills har varit jättemysig !
Efter en promenad ner till city i minusgrader kände jag att jag var värd en kladdkaka och färslpressad apelsinjuice =o) Trevligt att träffa Anna och Mia-Therese från föräldragruppen igen. Det kommer bli fler gånger !

Sedan blev det ett besök till barnmorskan. Allting ser jättebra ut ! Jag har idag en matchvikt på 79kilo, vilket är en uppgång på 13kilo. Bebis ligger med huvudet långt ner och hjärtljuden låter bra! Alltid skönt att få det bekräftat.


Nu ska jag kila ut i kylan igen. Louise och Sofie buss anländer på stationen 16,15, och då tänkte jag vara där och möta upp dom =o)
Undrar vad vi ska hitta på för bus ikväll? =o)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0