Kompensation

Jag ska inte skylla allting på att jag är gravid och har en mängd hormoner som spelar mig ett och annat spratt i kroppen =o) Men jag kan ärligt säga att jag numer säger till när jag tycker att någonting är fel, istället för att som tidigare svälja det hela och gå vidare ;o)

Det var i förra veckan som vi tog drive-in på Max här i stan. Och när jag öppnar påsen och ser att dom inte packat ner allting som vi beställt och betalat för rinner bägaren över. Detta är inte första gången, men det är första gången jag känner att feedback måste ges ! Hur ska dom annars veta att det blivit fel ?
Så jag ringde till Max och pratade med chefen där. Detta resulterade i att nedanstående låg i brevlådan när jag kom hem idag,





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0