Grattis Storebror


Madelene grattar morbror på hans födelsedag =o)


Idag har det varit en riktigt tuff dag. Jag vaknade tidigt med mag- och huvudvärk som inte alls ville ge med sig. Först på eftermiddagen, efter lite nyponsoppa och några huvudvärkstablette, började jag känna mig som människa igen.
Klockan 17,00 stod kalas på schemat för min kära storebror. Efter ett dopp i mor&fars pool var jag redo för kalas ;o)

Känns fortfarande i kroppen att jag inte mått bra under dagen, men jag hoppas att jag känner mig som människa imorgon igen !


Grattis på födelsedagen Storebror !
Hoppas att du har haft en jättebra dag, med många gratulationer och presenter ;o)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0