Fredagsmyset

Hur tänkte vi ?
Igår kväll åkte vi till Hemmakväll. Vi hyrde tre filmer och köpte snask. När vi kom hem tittar älsklingen på mig och säger "vi har inte tagit med DVD-spelaren till nya lägenheten." Jag visste inte om jag skulle skratta eller gråta =o)
Men älsklingen trodde sig veta vilken kartong den låg nedpackad i, och gick över till lägenheten för att leta. Efter nästan en timma kommer han tillbaka - utan DVD-spelare. Ska vi åka till ICA Maxi och köpa en ny? Eller kan vi kanske låna en spelare av någon?
Låna kändes som det bättre alternativet =o) Vi fick tag på Mickes lillasyster, och Micke fick åka iväg och hämta spelaren. Tack Johanna !

Medan älsklingen var iväg nattade jag Madelene. Sedan kunde jag och älsklingen lägga oss på soffan, tillsammans med godisskålen, och kika på film =o) Efter lite förtvivlan blev det tillslut en jättemysig fredagskväll !


Hur ska detta sluta? Igår köpte vi 2,4kg godis =o)


Imorse åkte älsklingen iväg på svensexa, i Varberg. Hoppas grabbarna har en fantastisk dag !
Natten ska dom tillbringa i tält, spännande ;o)
Jag och Madelene har tagit en promenad runt Munksjön idag och nu ligger hon på sin filt och pratar=o) Det blir med andra en lugn lördag på hemmaplan för oss.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0