Ridit islandshäst

Idag följde jag med min mor, mina systrar och svägerska A-K ca 1 mil utanför Karlskoga mot Nora, för att rida islandshäst. Det var helt underbart !
Vi red på stigar i skogen och längst med grusvägar och mindre sjöar. Helt fantastiskt vackert !




Min häst som jag red på heter Silja =o)

Madelene var kvar hemma hos mormor&morfar tillsammans med sin pappa, morfar och kusin Saga =o) Dom hade haft det jättemysigt tillsammans !
Trots att jag visste att hon var i tryggt förvar, var det svårt att inte tänka på min minsta älskling när jag var borta. Så resten av dagen har jag spenderat tillsammans med min lilla plutt !



Idag hade lillskruttan på sig sina nya byxor från Zara =o)

Hon är så underbar min lilla prinsessa !!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0