Besök

Igår kom Madelenes farmor kom hem från Thailand, så på eftermiddagen kom hon förbi hos oss och hälsade på =o) Sedan kom även faster Johanna och gjorde oss sällskap.

Idag har vi haft besök igen =o)
Från Örebro kom min lillebror, hans tjej Jessica och hennes dotter Lea. Och från Karlskoga kom min farbror med familj. Vi har haft en jättemysig dag. Vi tog en promenad bort till Cicki Má Má där vi intog dagens lunch. Vi tog en annan väg hem, och stannade till i en lekpark. Skönt för både vuxna och barn att få leka av sig lite efter maten, i vårsolen =o)
Hemma igen blev det lite fika, kaffe och vaniljkrans, innan alla åkte hem. Jättekul att ni kom och hälsade på !

Tusen tack för alla jättefina presenter som lillan har fått !


Madelene och hennes morbror Daniel

Dom rosa byxorna som Madelene har på sig är mina första byxor, som min pappa köpt. Kul att mina föräldrar sparat dom och att Madelene kan ha dom =o)



Kommentarer
Postat av: Rijo

Såååå kul att komma till er. Dels träffa er, lilla Madelene och givetvis se hur ni bor =). Vi gört säkert igen! Och ni är alltid välkomna till oss! Kram o tack för fika...

2011-03-27 @ 18:02:57
URL: http://rijo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0