Fågel på villovägar

Vi har precis haft besök av en liten fågel inne på Madelenes rum !

Jag hörde ljud från rummet, och när jag kikade in fick ja en mindre chock när jag fick se en liten fågel som gång på gång försökte ta sig ut till friheten igen. Min första reaktion var att stänga dörren, vilket jag också gjorde hihi 
Sedan åkte kameran fram =o)

Jag vågade inte gå in i rummet, därav den suddiga bilden då jag fick zooma ;o)
Efter ett telefonsamtal med Älsklingen samlade jag mod för att gå in och öppna fönstret och därmed släppa ut fågeln. Det var med stor lättnad som jag då insåg att fågeln hittat ut själv !
Sedan återstod lite städning hihi Den lilla rackarn var vänlig nog att lämna några spår efter sig ;o)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0