Förkylning


Då är en förkylning ett faktum !
Jag hade en massagetid bokad ikväll, men jag ringde och avbokade den. Bokar en ny tid när jag mår lite bättre :o)
Huvudvärken kom krypandes under eftermiddagen och vill inte försvinna. Så nu när Madelene sover för natten ska jag lägga mig på soffan resten av kvällen :o)
Kanske kan en kopp te få mig att må lite bättre ?


Tidigare idag tog Madelene och jag bussen till a6, vi tog ett varv på IKEA och sedan H&M innan vi promenerade hem i det ganska så fina vädret :o)


Madelene fick några nya plagg från H&M.




Kommentarer
Postat av: Pappa

Mamma, vi måste åka till A6 mer mer mer...!

2012-04-17 @ 11:34:40
Postat av: Anna-Karin

Sötnosa!!!;) krya på dig faster!<3 we miss U!!

2012-04-17 @ 18:42:42
Postat av: Marie

Pappa, jag har talat om för Madelene att nästa gång vi åker och shoppar blir när vi har tillgång till ditt kort ;o)



Tack fina moster Anna-Karin :o)

Hoppas vi ses snart. Kram !

2012-04-17 @ 20:00:33
URL: http://marieochmikael.blogg.se/
Postat av: Mammzen

Med tanke på sommar å sol! =D Kramiz

2012-04-18 @ 14:09:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0