Fika på IKEA

Inskolningen för Madelene fortsätter denna veckan. Sedan hon ramlade förra veckan är hon på sin vakt och vill inte lämna mig en sekund. Madelene vill inte leka med dom andra barnen utan backar när dom kommer fram till henne. Hon är inte sig lik då hon annars brukar vara väldigt framåt.

I fredags och idag har jag provat att lämnat Madelene en liten stund när dom varit ute och lekt. Hon har båda gångerna blivit ledsen och ropat efter mig. men idag när jag kom tillbaka till henne var det extra jobbigt för mammahjärtat att få höra att hon blivit ledsen till och från när hon kommit på att jag inte var i närheten.

 

  

Under eftermiddagen gick Madelene och jag till Friaredalen, lekte i sandlådan, gungade och åt äpple :o)

När pappan kom hem från jobbet åkte vi till IKEA, där träffade vi Madelenes farmor över en fika. Nu är det snart dags att sova, imorgon ska vi vara tidigt på förskolan och äta frukost :o)

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Magdalena

Vet precis hur det känns =/ Hannes va precis likadan, han gick undan direkt när det kom fram andra barn, han blev nästan rädd för dom. Fick hämta honom tidigare några gånger för att han va så ledsen lilla plutten. Jag har gråtit många gånger när jag har gått därifrån! Tro det eller ej men det kommer gå över så kämpa på!

2012-08-13 @ 22:13:10
Postat av: Marie

Tack för dina ord !
Vi kämpar på och hoppas att den här tunga perioden snart ska vara över :o)

2012-08-14 @ 21:45:03
URL: http://marieochmikael.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0