Förberedelser och storstädning

Det blev fantastiskt fint väder idag, varmt och soligt.

Hela lilla familjen spenderade förmiddagen i Friaredalen tillsammans med Joel, Hanna&Theo. Mysigt !

 

Ikväll har vi varit hemma hos Johanna. Hon bjöd på mat och smarrig efterrätt :o)

 

Nu ska vi städa det sista (vi har gjort en storstädning här hemma i helgen) och packa min och Madelenes väskor inför imorgon. Sedan ska jag luta mig tillbaka i soffan och bara njuta, imorgon börjar ett nytt kapitel i livet !

 

Glass är svalkande gott en varm sommardag som denna :o)

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Mammzen

Sötnosar! =) Lycka till idag nu, på den stora dagen.... Vi hörs.P & K Mammz/ mormor

2012-08-20 @ 07:35:34
Postat av: A-K

söt du är lillskruttabn!!
Hoppas din första dag på dagis har gått bra !
Puss o kram MosterAK

2012-08-20 @ 15:36:07
Postat av: Marie

Tack fina ni !
Förutom att Maddis blev ledsen när jag lämnade henne verkar det ha gått bra idag. Hon kunde inte somna på vilan, så hon hade varit lite trött/gnällig på eftermiddagen men det hade ju sin förklaring :o)
Hoppas det är bra med er!
Varma kramar

2012-08-20 @ 21:20:02
URL: http://marieochmikael.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0