Ny vardag

Nytt kapitel, ny vardag med förskola och heltidsarbete :o)
 
 

Madelene blev ledsen när jag lämnade henne på förskolan idag och när jag kom för att hämta henne låg hon och sov, lilla pluttan hade inte kunnat somna efter lunchen på vilan utan hade somnat strax innan jag kom. Så ikväll var det en övertrött liten tjej som hade svårt att komma till ro och somna. Hoppas att hon nu sover hela natten och vaknar pigg och glad imorgon :o)

 

Nu ska jag göra mig en kopp te och mysa i soffan !

 

Madelene är påväg in till förskolan på morgonen idag :o)

 

Jag har haft en fantastisk tur att få ha varit hemma tillsammans med våran lilla prinsessa !

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0