Premiär på pottan

Vi köpte en potta till Madelene i lördags och tänkte att vi skulle ha den framme i badrummet så Madelene själv fick visa intresse för den när hon hade lust. Hon följer gärna med mig in på toaletten och har suttit på den ett par gånger så idag körde vi utan blöja :o)

 

Inskolningen på förskolan går bra. Madelene blir lite tillbakadragen ibland när det blir väldigt många nya ansikten runtomkring henne, men hon har inga problem att gå iväg och leka med fröknarna en liten stund :o)

Idag trillade hon och blev ledsen så efter det ville hon inte göra mycket annat än att vara nära mig. Men i morgon tar vi nya tag !

 

Igår gjorde pappan säsongens första träning med bandyn. När han kom hem fortsatte vi med monteringen av nya TVbänken och ikväll blev den klar !

 Nu ska jag luta mig tillbaka i soffan, dricka te och äta Finn crisp :o)

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0