Mysig middag

Idag är ingen vanlig dag, idag är det min födelsedag !


Dagen började med att jag fick en fantastiskt fin present från min underbara sambo och dotter, ett presentkort på massage !

Mina föräldrar och systrar ringde innan jobbet och jag fick njuta av en vacker sång =o)



Strax efter att jag kom hem från jobbet kom Madelens farmor förbi för att gratulera. Älsklingen hade även bestämt med henne att vara barnvakt en liten stund, så vi kunde gå ut och äta =o)
Vi gick till ett, för oss, nytt ställe - Restaurang Kock och Bar.
Mysig restaurang, trevlig personal och otroligt god mat !

Tack Älskling för en jättemysig middag !











Jag vill tacka alla för alla fina gratulationer !

Det har varit en härlig dag och än är den inte över. Madelene har nyss somnat så nu ska jag hämta en skål med chips och sedan krypa upp bredvid Älsklingen i soffan och bara mysa =o)



Kommentarer
Postat av: Vardaxlyx

Grattis ännu en gågn sötaste Marie!! Sen vill jag säga att jag gillar din bloggdesign =)

KRAM

2012-02-09 @ 20:35:32
URL: http://vardaxlyx.devote.se
Postat av: Marie

Tack fina du!!

Det är sambon som hjälpt mig med den, så nu blev han jätteglad :o)

Kram kram

2012-02-09 @ 21:21:52
URL: http://marieochmikael.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0