Onsdagsmys

Imorse kom Madelenes farmor och kusin Alexander hit och lekte med Madelene medan pappan åkte iväg och drog ut ytterliggare en visdomstand.
Tack så mycket !
Sedan tog dom en tur till A6, hämtade upp Lasse på vägen, och tog en lunch på IKEA.

När jag kom hem från jobbet var det helt tomt i lägenheten, Micke&Madelene hade gått hem till Lasse.
Konstig känsla när jag vanligtvis har en glad liten tjej som möter upp mig i hallen =o) 
Men jag hann bara ner en vända till tvättstugan innan det plingade på dörren. Först kom Lasse, Anna&Anton och strax efter kom Micke&Madelene. Mina älsklingar hade köpt med sig semlor från konditori Sandéns. Madelene fick smaka lite från min och tyckte att det var jättegott =o)

Kvällens middag blev pizza, som vi beställde när barnen somnat. Vi fick även sällskap av Johanna under kvällen. Tack för en mysig onsdag !


 



Nu är det läggdags =o)
Kram och godnatt !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0