Förkyld prinsessa

Dagen startade med att jag försov mig. Älsklingen väckte mig och frågade när jag hade tänkt att gå upp ;o) Stressad flög jag upp ur sängen för att skynda mig iväg till jobbet. Lillskruttan var vaken och det var en förkyld liten prinsessa som ville komma upp från sin säng. Jag tog med henne in till köket och gav henne en smörgås medan jag gjorde iordning min frukost. Lite morgonmys innan jag fixade till mig och promenerade iväg till jobbet =o)

Trots förkylningen har det varit en pigg och glad tjej hemma idag.

Madelene har sovit oroligt ett tag och vi har misstänkt att tand nummer sju varit påväg upp, och idag såg pappan en vit liten rackare som är påväg upp =o)


 

 

 

Jag och Madelene skjutsade pappan och Kalle till Kinnarps arena för en liten stund sedan, så i skrivande stund tittar dom på HV71 =o)

En förkyld/hes Madelene har precis somnat för natten. Hoppas verkligen att hon mår bättre imorgon !
Jag ska strax stryka pappans skjortor som han ska ha med sig i helgen. Sedan tänker jag göra mig en stor kopp te och bara mysa i min ensamhet i soffan =o)

Trevlig torsdagkväll !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0