Fullt upp

Det har varit full fart hela dagen lång idag :o)

Vi startade dagen med ett besök på BVC.
Madelene följer sina kurvor fint !

Efter lunch åkte vi och köpte en tripp trapp stol. Jag hittade den på blocket, jättefin och för en billig penning :o)
Nu ska vi bara måla den vit !

Slängde sedan ihop en sockerkaka som vi tog med hem till Mia&Tyra. Mysigt att avrunda denna eftermiddag/kväll med en fika !









Madelene har nyss somnat och Älsklingen kollar på bandy på TV. Jag tänkte förbereda lite inför morgondagen - efter nästan 11månaders mammaledighet ska jag nu tillbaka till jobbet ett par veckor och Älsklingen ska vara hemma med Madelene.
Kommer sakna min underbara lilla tjej, men jag vet att hon och pappan kommer ha det så mysigt !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0