Kvällspromenad

Idag har pappan och Madelene varit på öppna förskolan. Sedan tog dom bussen till a6 och det blev en fika på Espresso house tillsammans med Madelenes farmor.



Under kvällen tog jag med mig lillskruttan ut på en liten promenad, med ett kort stopp på Willys hemma. Skönt att komma ut en liten stund på kvällen tycker jag :o)

Madelene sover sedan ett tag tillbaka, det var en trött tjej ikväll då hon inte sovit speciellt mycket under dagen idag. Jag har precis tagit ut en plåt från ugnen med nybakta chokladmuffins, som jag tänkte att vi skulle ta med oss till Mia&Tyra imorgon eftermiddag :o)

Snart ska det sista hämtas från tvättstugan, sedan är det läggdags !



Kommentarer
Postat av: Mia

Chokelaaamuffins! Woop woop!

2012-01-24 @ 21:04:58
URL: http://lunarnaut.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0