Många steg blir det

Det är inte många dagar sedan Madelene tog sina första steg. Dagarna efter tog hon inte många steg, men igår och dag har hon tagit många steg på dagarna enligt pappan. Typiskt !
Men idag när jag kom hem från jobbet fick jag bland annat se Madelene gå från soffan till TVbänken, vilket är ungefär 1,5meter.
Mammas fantastiskt duktiga lilla tjej !
Vi har fångat henne några gånger på film, det är inte lätt att hinna med då hon går i rask takt - hon är inte det minsta rädd för att ramla och slå sig.

Försökte ta ett kort när hon går ;o)



Ikväll fick Madelene fick prova att äta lite yoghurt själv. Underbart att se hur lillan helt klart förstår vad som ska göras, då hon lägger skeden i tallriken, rör runt och sedan tar in skeden i munnen :o)
Duktig tjej !





Efter kvällsmaten tog vi en liten familjepromenad. 
Skönt att få komma ut och röra lite på sig !
Madelene har nyss somnat och resten av kvällen ska jag spendera med min sambo, i soffan :o)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0