Brödbak och joggingrunda

Det har varit underbart väder idag och jag har riktigt njutit av dagen.
Jag känner mig otroligt lycklig över att få spendera så mycket tid med våran underbara dotter !
 
Efter lunchen somnade Madelene så jag ställde mig i köket och bakade bröd, jag testade ett nytt recept på ett grekiskt bröd. Medan det jäste tog jag med mig en bok ut och satte mig på våran innergård :o) Madelene vaknade lagom till att brödet var klart, så vi gick ut tillsammans en liten stund och lekte.
När Micke kom hem från jobbet bytte vi om och hela familjen åkte till Axamo motionsspår. Skönt att röra på kroppen !
 
När Micke skulle springa sitt tredje och sista varv gick jag och Madelene ner till vattnet och badade fötterna.
Svalkande skönt ! 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0