Fruktstund

Under eftermiddagen fick jag mig ett gott skratt :o)
Jag tänkte att jag skulle diska, och gjorde iordning äppelskivor till Madelene och satte henne i matstolen. Då hon gång på gång ställde sig upp i stolen ställde jag ner henne på golvet, och sedan fortsatte jag att diska. När jag var klar gick jag för att kika efter Madelene, då det varit tyst en liten stund. Älskade lilla gumman, hon hade tagit ner sin tallrik med äpplen från matstolen och tagit med den in i sitt tält, där satt hon nöjd och mumsade på äpplen när jag tittade in :o)
 
Mysig fruktstund i tältet :o)
 
 
När Micke kom från jobbet plockade han upp oss hemma och sedan blev det bl.a. ett besök till IKEA, ny inredning till hallen, köttbullemiddag och en mjukglass. Mysigt !
Sedan åkte vi förbi en kort stund hos Conny, Mia, Egon, Olle och Tyra, innan vi åkte hem.
Madelene har varit pigg och glad hela eftermiddagen, men fick en Alvedon innan läggdags då hon hade 37,9. Håller tummarna för att det är borta imorgon !
 
Nu ska jag luta mig tillbaka i soffan en liten stund och njuta av en kopp smultronte :o)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0