Tisdag

Jag vaknade med huvudvärk imorse. Tur att jag har en underbar svägerska och brorsdotter som mer än gärna ville ha lite egen kvalitetstid med Madelene. Medan jag sov några timmar åt tjejerna frukost och gick sedan ut en stund, en promenad till lekparken och picknick med frukt :o) 
 
Efter lunch kom Sofie hit och vi umgicks bl.a. i köket och bakade chokladbollar. Mums !
Sedan har Madelene och jag varit hemma hos Camilla, Erik och Tova. Solen tittade fram så vi fikade ute på deras altan :o) Härligt att känna värmen från solen efter ett par dagar med regn.
När vi kom hem stod min storebror och grillade kvällens middag. Vi blir allt bortskämda när vi är här och hälsar på ;o)
 
 
Kusinerna lekte på studsmattan medan vi väntade på middagen :o)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0