Andra juni

Som många andra Jönköpingbor ikväll var jag och Älsklingen utanför a6 center på Rix fm festivalen. Mysigt att lyssna på bl.a. Ulrik Munther och Danny, denna fina men blåsiga lördagkväll :o)
Madelene var hemma tillsammans med sin farmor och faster Magdalena.


Imorse startade vi dagen med en familjepromenad runt Munksjön, vi avrundade med en fika på Waynes coffee i stan innan vi fortsatte hem.
På eftermiddagen kom farmor och Magdalena hit. Vi åkte tillsammans till a6 för lite shopping. 
(I år fyller a6 center 25år, och detta firas hela helgen med olika erbjudanden i butikerna.)
Jag kom hem med en ny blus till mig själv :o)



Nu ska jag lägga mig tillrätta i soffan bredvid Älsklingen och kolla på film.
Önskar er alla en fin kväll !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0