Kuddar i möbeltyg

Vi har köpt fler innerkuddar idag. Så nu är dom där stora kuddarna, som vi tänkt ha på golvet i vardagsrummet och sitta på, äntligen klara !
Jag är jättenöjd med resultatet :o)
Tyget är ett möbeltyg som vi köpt på marknaden för någon vecka sedan.




Madelene testar dom nya kuddarna ;o)


Förutom att vi uträttat några ärenden tillsammans med pappan har jag och Madelene bara varit hemma idag. Städat, plockat, lekt och busat :o)
Då regnet fortfarande öser ner, har jag inget dåligt samvete över att vi bara varit inne hela dagen !

Madelene har nyss fått sin välling, och jag hoppas att hon snart somnar för natten. Pappan är ute och springer tillsammans med Conny, sedan blir det nog en lugn onsdagskväll i soffan :o)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0