Helgen

Madelene har sett pappan spela bandy för första gången när det i helgen var det bandycup i Trollhättan. Efter en sen match på fredagkvällen checkade vi in på Scandic Swania. Lördagmorgonen startade med en fantastiskt god och stor frukostbuffé :o) Jag och Madelene strosade sedan i centrum på höstmarknaden och åt lunch på Espresso house innan vi tog en promenad till ishallen för att titta på ytterliggare en match. 
Sedan packade vi in oss i bilen och körde vidare till Madelenes farbror med familj. En jättemysig kväll med middag, grymt god efterrätt, lek&bus och filmen Lucky one.
 
Nu är vi hemma igen och jag känner mig lite frusen efter en kylig helg så nu ska jag göra mig en kopp te och mysa i soffan resten av kvällen :o)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0