Ge-kås och febrig tjej

I söndags åkte Amanda och jag till Ullared och spenderade några timmar inne på Ge-kås. Det blev bland annat shoppade jag lite nytt till både min och Madelenes garderob :o)
Sedan blev det en mysig avrundning på helgen då vi på kvällen åt pizza tillsammans med Kalle&Amanda och Lasse, Anna&Anton :o)
 
 
Igår, måndag, stod jobb/dagis, handla på ICA Maxi, och en kvällspromenad med Mia på schemat.
 
 
Idag hämtade ja en trött tjej på dagis, som enligt fröken inte hade sovit så länge på vilan idag. När vi kom hem märkte jag att hon inte var sig lik, hon var trött men också väldigt ledsen. Hon kändes lite varm och det visade sig att hon hade feber 39,1. Kvällens medicin blev en alvedon, Pippi Långstrump-film, saft och glass. Tempen var nere på 38,3 när jag nattade henne för en stund sedan. Så nu håller vi tummar och tår för att febern ska vara borta imorgon !
Micke är på träning så jag tänkte göra mig en kopp te och mysa i soffan :o)
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0