Blåbärsskogen

Klockan ringde strax innan sju imorse, sedan startade jag dagen med en promenad runt Munksjön som avrundades med ett besök på Västra torget. Promenaden blev totalt 6,15km. Underbar start på dagen !
Frukost med familjen, packa picknickkorgen och hämta Linda, Bianca och Maiken. Sedan åkte vi ut i skogen och plockade blåbär. Förutom en regnskur kunde vi njuta av skönt väder och kom hem med en liten hink med blåbär. Lycka !
Madelene verkade tycka att det var roligt större delen av tiden. Hon gick runt, plockade bär i sin hink och åt sedan upp dom. Ibland gick hon efter mig och sa "mamma plocka mig". Sötnosen !
 
 
 
 
 
Madelene somnade i bilen när vi åkte hem, så jag bakade en smulpaj med blåbär när vi kom hem. När Madelene vaknat cyklade vi hem till Agata&Amelia, fikade och lekte.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0