Cylindern

Då är vi igång igen hela familjen, med jobb och dagis :o)
När jag väckte Madelene imorse sträckte hon lite på sig i sängen och sa "jag sover". Sötunge !
Tur att det trots allt går ganska smidigt att få upp henne på morgonen.
Madelene började idag på en ny avdelning på dagis, på Cylindern. Det verkar som att dagen varit bra, för när jag kom och hämtade henne ville hon gärna vara kvar. Tur att det lockade mer att få cykla hem på min cykel ;o)
 
Första cykelturen till dagis !
 
Ett besök i city resulterade bland annat i nya härliga mönstersaxar till Madelene :o)
 
 
I eftermiddag/kväll fick vi spontant besök av Lasse, Anna och Arvid. Vi hämtade mat på Pallas Athena och bara umgicks. Mysigt !
 
 

Kommentarer
Postat av: Lillsis

Finaste tjejen, längtar efter er!

2013-08-06 @ 08:58:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0