Italien

 Första stoppet i Italien blev ett soligt Verona, med lunch, shopping och sightseeing. Vi fortsatte sedan i bilen till Mestre där vi checkade in på vårat hotell och åt middag på hotellets restaurang, pizza !
Dagen efter tog vi en buss till Venedig. Det var en otroligt varm dag men vi promenerade, åt glass, åkte båt och åt lunch innan vi till sist tog bussen tillbaka till hotellet igen.
Skulle jag åka till Venedig igen så skulle jag åka tidigare eller senare på året, då det var otroligt varmt. Sedan skulle jag inte ta med mig barnvagn, det var inte anpassat för det alls utan det blev en hel del bärande av den. Annars tycker jag att Venedig är otroligt fint och jag kan tänka mig att åka dit igen.
 
 
Verona
 
 
 
 
Venedig
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0