Operation och många tankar

Tidigare i veckan hade jag en tid på Kvinnokliniken på Ryhov. Jag har lätta celförändringar på livmodertappen som inte läkt av sig självt utan att man beslutat på Ryhov att operera bort detta genom sk konisering. Ingreppet gjordes under lokalbedövning. Jag mår bra efter ingreppet och känner inte av några större biverkningar. Men det har dock påverkat mig psykiskt och det är många tankar som snurrar i mitt huvud. Men nu är ingreppet gjort och om några månader får jag en kallelse för kontroll.
 
Så för att muntra upp oss lite efter Madelenes läkarbesök, åkte jag och Madelene till a6 igår. Jag köpte en fin ring från Edblad och Madelene hittade ett paraply med nya favoriten HelloKitty på :o)
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Lillsis

Jättefin ring! Trodde först någon hade friat innan jag läste texten;) hihi puss bästa du

2013-06-15 @ 10:57:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0