Öroninflammation, igen

Det är tre veckor sedan vi var på vårdcentralen förra gången med Madelene och idag var det dags för ett nytt besök. Ett besök som resulterade i penicillin i 10 dagar då Madelene har vätska i vänster öra. Lilla gumman !
 
Madelene har sovit väldigt oroligt och varit väldigt ledsen dom senaste två nätterna, vilket jag trodde var pga drömmar. Men igår kväll sa hon att hon hade ont i örat och idag på morgonen tyckte jag att det såg ut som att vätska runnit ut. Så jag ringde till vårdcentralen och fick en tid under eftermiddagen. Läkaren sa att han skulle skicka en remiss till öronmottagningen på Ryhov för vidare utredning. Nu sover lillan och jag tänkte vila en stund på soffan, det blev inte många timmars sömn inatt.
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mammzen å mormor

Krya på dig Maddis! =). Hoppas natten varit lugnare. Kramiz

2013-06-14 @ 09:32:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0