Feber och gröna blad

Madelenes farmor kom förbi en liten stund tidigare idag och fick smaka på våra chokladbollar, eller "gladadbull" som Madelene kallar dom :o)
 
Vi har även städat här hemma. Ett par gånger när jag dammsugit har Madelene kommit med sin dammsugare och hjälpt till. När jag stod och skalade potatis till middagen kom Madelene in i köket och när hon fick se vad jag gjorde ropade hon "ja osså sala tatis". Vi hämtade en stol och sedan stod Madelene vid diskbänken och åt rå potatis. Gullunge !
 
 
Madelenes feber har gått upp och ned under dagen, men då hon hade 39,2 efter vilan så blir vi hemma minst imorgon också. Nu ska jag mysa i soffan med en kopp te innan det är dags att sova.
 
Vacker Slideranka som jag ställt i en glasvas.
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh! Jag vill oxå ha gladadbull ;)

2013-03-21 @ 22:09:04
Postat av: Magdalena

Glömde ju skriva namn :p söt frisyr hon har fått förresten :)

2013-03-21 @ 22:10:29
Postat av: Marie

Ni är välkomna förbi precis när som helst :o) och jag lovar att bjuda på gladadbull ;o)
Ja, det där lockiga håret är ljuvligt !
Hoppas ni mår bra. Kram !

2013-03-23 @ 08:37:20
URL: http://marieochmikael.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0