Magsjuka och skidsemester

Det var inte riktigt såhär vi trodde att påskhelgen skulle bli. Men trots att både jag och Madelene fick någon form av magsjuka blev den ett par mysiga dagar i Kläppen tillsammans med min familj.
Jag ställde mig på ett par skidor för första gången på flera år, fick känna på några fall i backen men även se en fantastisk utsikt från toppstugan. Underbart att vi även i år fick njuta av sol hela dagarna. Vi hyrde även ett par skidor till Madelene, men efter att ha fått på sig både pjäxor och skidor ville hon inte annat än att ta av sig dom. Kvällarna spenderades i stugan, med tipspromenad, bad i utomhusjacuzzi under bar himmel och många härliga skratt :o)
Tack för en härlig helg !
 
 
 
Vi beslutade oss för att åka direkt hem till Jönköping idag. Vi har packat upp och tvättat, och imorgon står städning på schemat. Nu ska alla baciller bort ! 
 
Madelene och jag tog en promenad till ICA ikväll för att handla. 
 
 

Kommentarer
Postat av: Morbror M

Tack själva..!

2013-04-01 @ 10:07:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0