Frisk luft och fortfarande febrig

Lilla Älsklingen har fortfarande feber sedan i lördags, så vi har varit hemma från dagis och jobb. Febern blir högre på kvällarna, trots att hon vilar mer då. Sedan igår klagar hon på "ont i öjat, mamma". Så är febern kvar imorgon ringer vi till vårdcentralen !
 
Idag har jag varit på utvecklingssamtal på dagis. Underbart att få höra om våran lilla tjej. Hur mycket hon utveckats och hur hon är på dagis. Sedan åkte vi till sportbutiken XXL som öppnade idag här i Jönköping. Jag tror det var lite skönt för Madelene att få komma ut en liten stund och få frisk luft.
 
Madelene ville prova sin nya klänning. Söt !
Jag har köpt mer tyg och tänkte sy en klänning som hon kan ha på moster Louise student.
 
 

Kommentarer
Postat av: Mammzen å mormor

Väntar med spänning på nästa "alster".... Några fynd i XXL butiken? Det brukar finnas mkt bra saker! =O. Kramiz

2013-05-23 @ 07:35:00
Postat av: Marie

Den får ni se på studenten ;o)
Inga fynd igår tyvärr, jag var ute efter ett par stövlar som dom hade till ett bra pris. Tråkigt nog var dom slut när vi kom dit.
Kram!

2013-05-23 @ 22:14:54
URL: http://marieochmikael.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0