Nygammal säng

I fredags kom Saga, Kakå och sabo Micke hit på besök. Tidigt på lördagsmorgonen åkte jag och Anna-Karin till Ullared och spenderade förmiddagen på Ge-kås. Jag hittade bland annat söta sängkläder till Madelenes "nya" säng som morbror hade med sig. Sängen är från början min gamla barnsäng som sedan Saga haft och som nu hittat tillbaka hem till mig, till Madelene. Perfekt !
Madelene blev jätteglad över att få Hälla Kitty på huvudkudden, då det är en ny favorit här hemma :o)
 
 
Sängen invigdes igår och Madelene var jätteduktig som somnade själv i den stora sängen och sedan sov där hela natten. Tiden bara rusar och liten blir bara större och större !
 
 

Kommentarer
Postat av: Ako

Va mysigt de blev, å va duktig du ä maddis!!<3

2013-05-14 @ 20:26:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0