Slottsskogen och ponnyridning

Igår åkte vi till Slottsskogen, i Göteborg. Mysigt att promenera runt, titta på djur och äta lunch.
 
Madelene provade även på ponnyridning för första gången. Det var blandade känslor under ridturen. När jag först frågade om hon ville rida blev hon jätteglad, vi köpte en biljett och ställde oss i kö. När vi väntade på våran tur var Madelene full av förväntan och sa flera gånger "nu min tur". Det gick bra att sätta henne i sadeln, men efter att ha gått några meter tittade hon på mig och sa "nä, inte jida mee". Vi stannade till, pratade med henne och fick henne att hålla min hand under resten av turen. I slutet satt hon och sa "jolit mamma". Och när hon stigit av ville hon rida igen. Roligt att hon verkade tycka om ridturen tillslut !
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: moster Lollo

Åååh finaste tjejen!

2013-05-27 @ 11:11:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0