Sjukgymnast och familjegympa

Förra veckan fick vi hoppa över familjegympan då Madelene åt penicillin, jag hade lov från yogan och Micke kände sig inte helt kry utan stannade hemma från sina träningspass. 
Men denna veckan tar vi nya tag, imorse lämnade jag Madelene på dagis och cyklade sedan till sjukgymnasten. Sist fick jag övningar att göra på jobbet och idag fick jag tre övningar att göra hemma varje kväll. Så nu är det disciplin som gäller !
Efter jobbet hämtade jag lillan och vi cyklade till familjegympan. Åh så roligt hon tycker att det är :o)
 
 
 
Nu ska jag göra mina övningar, sedan blir det en kopp te i soffan innan läggdags !
 
 

Kommentarer
Postat av: Mammzen å mormor

Kämpa på med träningen... Den gör nytta! =o Kramiz

2013-11-06 @ 07:20:09
Postat av: Ako

Du är ju för söt i din lilla klänning maddis!!<3 pussar till dej! Å mammi såklart:)

2013-11-06 @ 14:46:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0